Dashboard | +Follow




ABOUT LINKS TAG
about


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good, uh-huh as a regular cookie can.


Nope Tit|e :) // Saturday 28 January 2012
00:09
hey Fellas :)
how r eu ? mm ..
punya lama aku x update blog ne ..
suddenly im feel miz with my Simple blog nee .
hehehehe .. ohh yeahh :)
skg Pertgahan januari bha kann . oo mannn :)
takuttt pula ak ne tibaTibaa taww . :)
xlamaa lagii spm nee . Ya allah :(
takuuut .. takuut weeyyy ...
napa laa . tetiba aku jadii malass pula nee ... adeyyy ...
sekang musim cutii . and lusaa sch sudaa balikk .
mmm :)
suda laa omwork akuu belumm lagii seap ...
especially 4 BiHem ... (KOmsas)
naaa . blum g seap sinopsis akuu .
nex week ... akuu mestii bz gilaaa ne ..
maw prepare lagiiii .coz ada pembentangan ..
hopee me dpt wat yg tbaek kayy ..
peace yoooo :)
kbyeee peeps :)

0 Comment(s)