Dashboard | +Follow




ABOUT LINKS TAG
about


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good, uh-huh as a regular cookie can.


waaa :) thanxx Follower :) // Thursday 7 June 2012
01:03
Assalamualaikum and good evening :)
aww , im get a suprised :O seriously , tak sangka sangat my Follower dah bertambah sebanyak #33 ..
padahal kemarin cuma ada #7 follower jerr . aww , thanks to segmen AmerCorner . because segment die i have more than follower right now . mm , okayy . thank you juga to my Followers because sudi juga nak follow my blog yang x seberape nii :)) korang awesome laa . dont worry kayy . i dah follow juga blog korangg :))
blog korang nice sangat :)) suke ! suke ! .. mm , btw tadii i makan mc'D . huhua .. d saat aku lapar .. time tuu jugala . my sis pegi beli . thanks to her . your the best sister . harapan aku la katakann :P hhha . okayy laa , nak chaw luu :) nak blogWalking lagii . hehe see yaa :))


1 Comment(s)